واتسکه: نفروختن لواندفسکی تصمیم درستی بود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 دورتموند با رسیدن به فینال فصل قبل لیگ قهرمانان و فروش گوتسه به بایرن مونیخ، سودی 51/2 میلیون یورویی نصیبش شد و درآمد سالیانه باشگاه را به 305 میلیون یورو رساند. همچنین افزایش 61 درصدی درآمد باشگاه (185 میلیون یورو در فصل 2011/12) یکی دیگر از رکوردهای مالی آن ها در سال گذشته است.

واتسکه به خبرنگاران گفت: "من نمی خواهم زیاد مثبت فکر کنم اما دورتموند در وضعیت خوبی برای آینده قرار دارد. ما در یک مرحله حیاتی از نظر پایداری قرار داریم."

واتسکه در ادامه حرف هایش عنوان کرد: "همه بدنه باشگاه، مدیر ورزشی و یورگن کلوپ با نفروختن لواندوفسکی موافق بودند، چون ما می خواستیم امسال بهترین تیم ممکن را داشته باشیم."

بنابر گزارشات هفته قبل بروسیا دورتموند دستمزد سالیانه لواندوفسکی را تا 3/5 میلیون یورو برای هر سال بالا برد، اما باز نتوانستند موافقت او را جلب کنند. لواندوفسکی عنوان کرده است که در فصل آینده به بایرن مونیخ خواهد پیوست.

این مهاجم 25 ساله لهستانی که امسال آخرین سال قراردادش با دورتموند است، خط بطلانی بر اختلافاتش با باشگاه کشیده و عنوان کرده با تمام وجود برای دورتموند بازی خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:31 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 2043
بازدید کل : 30370
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1